Kulkukeskuksen aloitus on sujunut hyvin

  • Jaa Facebookissa
  • Jaa Twitterissä
10.2.2021 klo 8.52

Kulkukeskus on toiminut nyt viikon ja aloitus on mennyt melko hyvin. Kulkukeskus kuljetti 2.-7.2.2021 välisenä aikana 3328 asiakasta, joista 93,5% kuljettaja nouti ajallaan. Kulkukeskus lupaa, että asiakas noudetaan tunnin sisällä tilauksen teosta. Asiakkaat ovat olleet huolissaan, tarvitseeko autoa aina odottaa 60 minuuttia. Ei tarvitse, auto tulee noutamaan asiakkaan mahdollisimman pian. Viime viikon aikana Heti-tilauksella tehdyissä kuljetuksissa asiakas noudettiin  keskimäärin 23 minuutin kuluessa tilauksesta.

Kulkukeskuksesta tilauksia voi tehdä monella eri tavalla, puhelimitse, sovelluksella ja netissä. Ensimmäisen viikon tilauksista puhelimitse tehtiin 2807 kpl, sovelluksella 270 kpl ja nettisivuston kautta 64 kpl. Puhelinpalvelussa on ollut ruuhkaa ja yksittäisten puheluiden pitkät kestot ovat pidentäneet puheluiden odotusaikaan. Kiinnitämme huomiota puheluiden odotusaikaa, jotta tilaaminen olisi asiakkaalle sujuvaa.

Kulkukeskukseen kuuluvia kuljetuksia seurataan jatkuvasti reaaliajassa ja mahdollisiin epäkohtiin pyritään puuttumaan nopeasti. Kulkukeskuksen nettisivuilla voi seurata kuljetusten raportointia kuukausitasolla. 

On myös tärkeää, että asiakkaat antavat palautetta kuljetuksista Kulkukeskukselle. Palautetta voit antaa:

  • soittamalla 09 231 216 60 (paikallisverkkomaksu/matkapuhelinmaksu)
  • Kulkukeskus -sovelluksella
  • netissä www.lu-palvelut.fi/kulkukeskus
  • tekstiviestillä 045 7397 5631
  • sähköpostilla palaute@lu-kulkukeskus.fi